środa, 30 marca 2016

Killer cellulitu




Chociaż trudno w to uwierzyć patrząc za okno, do kalendarzowego lata zostało już mniej niż 2 miesiące... ja od grudnia byłam praktycznie unieruchomiona przez pęknięcie torebki stawowej (przynajmniej tak lekarz zdiagnozował po 2 miesiącach). Kompletny brak ruchu i jedzenie słodyczy dały szybko efekty - cellulit i 5 cm więcej w biodrach (zmierzyłam się specjalnie do testów tego kremu).




 
Kobiety zwalczają cellulit z powodów estetycznych, ale jest on problemem medycznym - słabym krążeniem limfatycznym lub żylnym, a często obu naraz. Aby wzmocnić żyły, łykałam ekstrakt z pine bark i vilcacorę. Bardzo ważny jest też sposób nakładania kremu - polecam sposób Decleora. Zajmuje to minutę, a daje naprawdę duży efekt.
  Uwaga!!! Ze względu na duża ilośc olejku cedrowego i guarany odradzam krem kobietom w ciąży i karmiącym piersią

Dzięki temu balsamowi (i rezygnacji z słodyczy) ubyło mi 3 cm w biodrach w miesiąc, co uważam za duże osiągnięcie, bo jadłam dużo innych kalorycznych rzeczy i nie uprawiałam sportu.
tak więc przedstawiam killera cellulitu :D
przepis na 100 g


Faza
Składnik
%
G
A
OR tamanu
10
10
A
OR morela
5
5
A
Or awokado
5
5
A
Olivem 1000
5
5
B
Woda
69,4
69,4
B
Guma tara
0,3
0,3
C
OE grejpfrut
1
1
C
OE geranium
2
2
C
OE cedr atlantycki
2
2
C
ER guarana
4
4
C
Cos gard konserwant
0,6
0,6

olej tamanu, mimo swojego nieszczególnego zapachu, warto używać przy problemach z żylakami, naczynkami, opryszczką. Pomaga usprawnić krążenie.

Guma tara zagęszcza i stabilizuje emulsję, ale przede wszystkim cudownie nawilża. To właśnie ona jest składnikiem aktywnym hydromanilu. Kiedyś kupiłam w Mazidłach, ale mnie nie zachwycił, wydawało mi się, że mnie podrażnia. Okazało się, że to przez glikol propylenowy. Potem kupiłam na ZSK z lepszym składem, ale znalazłam ideał w Zielonym Klubie - sproszkowaną gumę, którą mogę dodawać kiedy chcę i nie muszę się martwić krótkim terminem ważności. 
Emulgator olivem 1000 jest dostępny w większości sklepów z półproduktami, i jest idealny dla początkujących.

Użyte olejki eteryczne ujędrniają, napinają skórę i redukują cellulit.
Guarana, dzięki zawartej w niej kofeinie jest hitem kosmetyków antycellulitowych - usprawnia krążenie i pomaga rozbijać komórki tłuszczowe.





Wykonanie: Podgrzewamy w osobnych naczyniach fazę A i B, potem przelewamy fazę B do fazy A, miksujemy 3 minuty, wstawiamy do zimnej wody, mieszamy dalej i przelewamy do słoiczka. Niedługo pojawi się tutorial pokazujący krok po kroku jak zrobić krem. Edit: link do tutorialu http://homemadeadweny.blogspot.com/2016/05/tutorial-krem.html?m=1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz